З Днем студента

З Днем студента

АНКЕТА ВИКЛАДАЧА

Бісик Наталя Сергіївна,
Викладач спецтехнології, спеціаліст вищої категорії
 Освіта – вища, закінчила  Криворізький технічний університет за спеціальністю «Професійне навчання», 1998 рік                          
 З 1998 року працювала в КПБЛ секретарем учбової частини       
 З 2002 року – викладач КПБЛ
 Закінчила курси за програмою «Intel  Навчання для майбутнього», двічі була тренером вищеназваних курсів, 2006 рік
 Підвищення кваліфікації у Донецькому інституті післядипломної освіти інженерно – педагогічних працівників,  2014 рік
2015 р. - на базі НМЦ ПТО у Дніпропетровській області пройшла курс дистанційного навчання "Електронне портфоліо - індивідуальна траєкторія успіху педагога" 



Моя концепція

«Допоможіть дитині домогтися успіху і лише тоді оцінюйте її знання».

В. Сухомлинський

Обираючи професію, обирають долю. Незвичайна доля у людей, які обрали професію викладача профтехосвіти, адже  перед ними стоїть складне, але важливе завдання – формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до професійної мобільності.
До професійно – технічних навчальних закладів приходять різні учні, з різним багажем знань, з різним сприйняттям світу і, як правило, без віри у свої можливості. Багато зараз учнів з неблагополучних сімей, які за своїми можливостями та розумовими здібностями не можуть навчатись успішно. Для таких дітей необхідний свій індивідуальний підхід, важливе створення ситуації успіху на уроці. Коли учень з низькими оцінками у шкільному атестаті отримує на уроці високий бал, стає помітно, як змінюється його відношення до навчальної діяльності. Одразу ж з’являється зацікавленість та бажання навчатись. Як показує практика, після такої невеликої перемоги дитина направляє свої розумові здібності не на винахідницьку діяльність по униканню навчання, а навпаки. На уроках важливо створити позитивну атмосферу, відмічати кожне маленьке досягнення учня, будь то охайно написаний конспект або запитання вчителю під час вивчення нової теми.  Створення ситуації успіху, на мою думку потребує детального вивчення як усього учнівського колективу так і окремої дитини, аналізу результатів, а потім підбору і продуманого використання оптимальних методів навчання.
 Подібно до того, як скульптор ліпить свої скульптури, художник пише картини, а ювелір обробляє коштовності, викладач  творить нову особистість, яка житиме в цьому суспільстві, стане його невід’ємною частиною. Розуміння учня, повага до нього, наполегливість, творча активність та озброєння сучасними інформаційними технологіями – ось ті потужні знаряддя, які допоможуть викладачу досягти поставленої мети.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар